با پیگیری مدیریت محترم دبستان عینک های آموزشی VR از خارج از کشور توسط مدرسه خریداری و بالاخره به دستمان رسید. امروز در جلسه انجمن اولیا و مربیان این عینک ها رونمایی شد و به زودی پس از آموزش دیدن معلمان محترم در تدریس ایشان به عنوان ابزار کمک آموزشی جهت عینی شدن و جذابیت بخشیدن به مفاهیم آموزشی و تفهیم بهتر مطالب از آن استفاده خواهد شد.


دیدگاههای بازدیدکنندگان
عالی
830 روز پیش ارسال پاسخبسیار هم عالی
784 روز پیش ارسال پاسخبسیار عالی
773 روز پیش ارسال پاسخخیلی خوب
762 روز پیش ارسال پاسخخیلی باحاله . عالییی
477 روز پیش ارسال پاسخخیلی خوب
458 روز پیش ارسال پاسخعاللللللی بود
379 روز پیش ارسال پاسخعالی
201 روز پیش ارسال پاسخ